25 Mayıs 2014 Pazar

Sınav Tarihi Nasıl Alınır

04:02

PAYLAŞIN



Pearson PTE Academic'e Kayıt Nasıl Yapılır?


Bu yazıyı okuduğunuza göre aklınızdaki "PTE Academic nasıl bir sınav?",  "PTE Academic kolay mı?" gibi soruları çözmüş ve PTE Academic'e girmeye karar verdiğinizi tahmin ediyorum. O zaman sıra geldi PTE Academic'den sınav tarihi almaya!

Öncelikle PTE Academic sitesinde hesap oluşturmanız olmanız gerekmektedir. Eğer henüz oluşturmadıysanız "PTE Academic Hesabınızı Oluşturun" yazımı incelemenizi tavsiye ederim. Ancak ondan sonra PTE Academic sınav tarihinizi alabilirsiniz. Fakat sadece uygun sınav tarihlerini görmek için kayıt olmanıza gerek yok onun için ya blogta yer alan "Sınav Tarihleri" başlığına göz atın ya da "PTE Academic" sitesinden bakın.

Şimdi sıra geldi  Pearson PTE Academic'den sınav tarihi almaya!

1. Adım: PTE Academic'de hesap oluşturduktan sonra hesabınıza giriş yaptığınızda aşağıdaki ekran karşınıza gelecek. Bu ekranın sol tarafında yer alan kutucuğun 2. başlığı olan "Schedule Exams" tıklıyoruz.



2. Adım: PTE-A'nın yanında yer alan kutucuğa tıklıyoruz. Sonra Next'e tıklıyoruz.


3. Adım: 1. kutucukta yer alan "Country" kısmını "Turkey" seçtikten ve "City" kısmını sınava gireceğiniz ili seçtikten sonra sarı renkli "Search" 'e tıklayın. 

4. adımda aşağıda sınav merkezleri çıkacaktır ve size uygun sınav merkezini seçtikten sonra 5. adımda "Next" 'e tıklayın


5. Adım: Bu sayfada öncelikle sınava girmek istediğiniz ayı seçiyorsunuz (1. adım). Sayıların üzeri çizgili ise bu o tarihin dolu olduğu anlamına gelmektedir. 3. Adımda ise kutucuğun içinde "Mon 4 Aug at 09:30" yazan kısmı tıklıyorsunuz ve ardından "Select Appointment." tıklıyorsunuz. 

Ve son olarak bir sonraki sayfaya geçmek için "Next" 'e tıklayın.


6. Adım: Bu sayfada zorunlu alanları doldurup bir sonraki sayfaya geçin.  



7. Adım: Bu adımda bilgilerinizi kontrol edip Next'e tıklıyorsunuz.
8. Adım: Bu bölümde ödemeyi gerçekleştiriyorsunuz.  



0 yorum:

Yorum Gönder