27 Eylül 2014 Cumartesi

Pearson Türkiye'yi Tanıyalım!

13:58

PAYLAŞIN


PTE Academic'i bünyesinden bulunduran Pearson'ın Türkiye'de ofisi bulunmaktadır. Pearson Türkiye, K12, Yüksek Öğrenim, Mesleki Eğitim ve Kurumsal Eğitim alanlarında hizmet vermekteler. Ölçme değerlendirme, dijital eğitim çözümleri, ingilizce dil eğitimi ve BTEC gibi konularda çözümlerde sunmakta.

Pearson şemsiyesi altında  Longman, Addison-Wesley, Prentice Hall, Scott Foresman, Penguin, Allyn and Bacon, Benjamin Cummings, Dorling Kindersley, Puffin, Ladybird, Fronter, Edexcel, Financial Times, Equella gibi dünyaca tanınan markalar bulunmaktadır.

Eğitim alanında yaklaşık olarak 56,000 kitap ve program yayınlamakta olan Pearson, dünya çapında 36.000 çalışanı ile 70’den fazla ülkede, en büyük ve en dinamik eğitim şirketi olarak kabul edilmektedir.

0 yorum:

Yorum Gönder